jom terjah

Saturday 4 June 2011

letih dengan apa yang berlaku..

semakin hari semakin letih dengan apa yang berlaku pada ku saat ini. dengan pelbagai dugaan yang Allah beri menguji ku.. kesabaran yang utuh sangat diperlukan buat ku saat ni..
   adakalanya tenang kelihatan keadaan.. hakikatnya mengalir deras air mataku di hati ini.. apa kan dayaku..
aku tidak mampu untuk melakukan apa-apa jua.. aku dalam keadaan yang sendiri aku tidak ketahui.. aku tidak mampu menuturkannya... aku juga tidak mampu menyatakannya mahupun meluahkannya... aku hanya mampu mendiamkan diri dan melupakan apa yang berlaku kerana itu satu-satunya cara aku akan lupakan apa yang telah berlaku...
   apa yang berlaku aku lupakan saja... namun, baru luka mampu diubati berdarah kembali ia hingga tidak mampu lagi aku rawatinya... sakitnya tidak ku tertanggung... hanya Allah saja yang mengetahuinya... baru hati ku ingin tenang melupakan apa yang berlaku datang pula yang lain... apakah yang patut aku lakukan sekarang ini?? aku tidak mampu dan aku tidak berdaya lagi.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...