jom terjah

Sunday 3 July 2011

terima kasih semua

salam
     sepanjang short sem ini ramai yang telah membantu dan menyokong saya dari belakang dengan apa jua kejadian yang telah menimpa saya....terima kasih diucapkan kepada semua terutamanya mummy, abah, dan semua keluarga yang lain... tidak lupa juga kepada Siti Nabilah Pakhruddin, Nurul Ghraniah Sarkon, Anis Nadhirah, Jannatun Ain, Nur Aqeela, dan rakan-rakan lain kerana banyak membantu sepanjang short sem ini. paling special kepada NAWAL IFFAH SYAKIRAH, NURUL IZAZI ZAKARIA, FADHILAH IDRIS, NURUL ATIQAH kerana banyak memberi sokongan dan nasihat yang sangat bermakna buat saya.. juga buat Razlinda Zailan, Norazlin idris terima kasih, sayang kamu...
   sepanjang short sem lebih kurang hampir 2bulan, banyak perkara yang telah terjadi. adakalanya terpaksa menyusahkan rakan-rakan yang lain... maaf kerana banyak membebankan kalian.. maaf juga buat Siti nabilah dan Nurul Ghraniah kerana membiarkan kalian berlonggok dengan assignment... harap kalian mengerti situasi saya..
    sepanjang short sem ini juga, kerap kalinya saya balik ke rumah.. menyebabkan kalian perlu menggantikan tempat saya untuk menyelesaikan kerja-kerja yang tertangguh... banyak perkara yang perlu saya jelaskan pada kalian.. namun ada yang tidak lagi berkesempatan.. terima kasih kerana kalian sangat memahami saya..  insyaAllah satu hari dengan izin Allah saya akan membalas kalian.
    banyak perkara tidak terduga berlaku sejak kebelakangan ini.. perasaan dan hati sudah lama berada di rumah... bertambah pula dengan perkara-perkara emergency  yang berlaku banyak menimbulkan kekalutan kepada saya..
    terima kasih kerana kalian sudi membantu saya dan kalian rakan yang sangat memahami.. terima kasih semua... insyaAllah Allah akan permudahkan segala urusan kalian kerana membantu memudahkan urusan saya... Amiin..

4 comments:

  1. setiap yang berlaku tu ade hikmahnye...
    kite sebagai sahabat membantu selagi boleh,
    setiap dugaan dan cabaran yang kita lalui besar ganjaranya yang akan kita dapat...
    thanx cos be my friend...

    ReplyDelete
  2. sbr jil...i'll always pray for ur happines..=)) jgn malu2 mintak tlg lg ea...hehe

    ReplyDelete
  3. yang....i malu ke nk mnta tlng u????haahaha...thanks la pape pn...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...