jom terjah

Thursday 14 July 2011

hOmEsIcK??!

salam
hari ini kita berkongsi cerita mengenai homesick pula. homesick "sakit rumah" ke? haha.. sudah pastinya iyelah.. atau lebih kita tafsirkan sebagai rindu rumah.. teringat-ingat rumah yang dirindui. atau senang kata tidak boleh pergi jauh dari rumah atau teringat-ingat sentiasa.
       kenapa homesick? adakah kerana memang saya homesick? erm...entah la kan... tetapi yang penting kita akan berkongsi mengenai homesick. ada kawan-kawan kata saya ini homesick yang teruk sebab akan balik ke rumah terlalu kerap apabila duduk jauh dari rumah.
        fakta atau auta perkara ini? saya pun tidak dapat menjawab lagi.. namun saya juga tidak menafikannya. kerana saya sendiri tidak begitu memahami diri saya. betul ke?
        saya tidak dapat menjawabnya. jika ada yang merasakan saya begitu sila lah bagi komen anda..
hahaha... :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...