jom terjah

Saturday 9 July 2011

saat berlalu

salam
hari ini saya ingin berkongsi sedikit luahan rasa yang telah dan akan saya lalui beberapa hari ini. saat cuti sem kira-kira 2 bulan pelbagai aktiviti yang dirancangkan untuk dilakukan. namun pada masa ini, saat in belum lagi saya dapat laksanakan memandang tidak berkesempatan lagi.
      walhal, ingin sekali saya lakukan. saat ini masa saya perlu dihabiskan di nilai lagi memandangkan belum berkesempatan pulang ke rumah. menanti kakak dengan hari cutinya sudah pastinya agak lambat untukku pulang ke rumah..
      bertambah lagi saya akan berada seminggu jauh dari mummy abah dan keluarga yang lain bermula 18 julai ini hingga 23 julai berikutan satu kursus suai kenal yang harus saya ikuti. hati dan perasaan bercampur baur.. mana tidaknya, hati sudah berada di rumah jasad belum berkesempatan lagi.
      ingin sekali menghabiskan masa bersama rakan-rakan baik saya, nawal, izazi, fadhilah, atiqah macam-macam perancangan sepanjang cuti ini. namun belum tiba masanya. sekali lgi harus hati ini dicekalkan supaya tiak bersedih.
      apa yang harus dilakukan adalah hampir sama setiap masa menunggu saat-saat pulang ke rumah. ikutkan hati mahu saja pulang sendiri menaiki motorsikal itu, namun harus saya fikir apa nanti mummy dan abah rungutkan apabila sampai dirumah.. mengalah lah... biar saja menunggu. pasti sampai masanya nanti. mungkin dalam masa beberapa hari ini akan masa saya dihabiskan di seremban.
    tidak pulang ke rumah seremban pun ok juga. nilai labu seremban pusingan hari-hari saya berlalu saat ini. mungkin ada baiknya juga
sekian saja coretan hari ini...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...