jom terjah

Wednesday 12 October 2011

saat indah

wahhh.... terkenang kembali saat berada di matrik.
   assalamualaikum buat pembaca-pembaca yang rajin 'stalker' blog ni. terima kasih saya ucapakan.

erm...tiba-tiba teringat pula time kt matrik. memang la just for 1 year kt sana. tapi kan pengalaman yang telah di lalui memang saat yang indah sepanjang berada di sana. teringat pada kawan-kawan yang memang best 'gila' kt sana. macam-macam ragam yang memang tak dapat dilupakan sampai saat ini. best dapat kawan macam mereka. setiap hari ada saja bnda baru yang nak dicuba.. memang tak kering gusi bila dengan mereka ni.. yela mana tak nya kan.. asyik nak gelak je setiap masa. sampaikan kalau duduk kat cafe tu memang da tak ada suara orang lain melainkan kami saja yang bergema kat situ masa tu la..

        ni ha mereka-mereka yang selalu mengajar buat kerja 'gila' kat matrik dulu. antaranya la... sebab ada juga yang tercicir tak masuk dalam gambar kan. yela da dia yang snap kan picture ni la.. kami ni kadang-kadang berenam kadang-kadang berlapan kadang-kadang sepuluh pun ada. kalau nak pergi mana-mana memang kena sekali la kan.. kalau ada yang mula macam tak nak join biasanya la kan, mesti kena paksa ikut. pergi cafe, ronda-ronda matrik setiap petang ambil angin hilangkan stress masing-masing, main 'wootball', tenis, bola keranjang, bola tampar naik basikal, jangan terkejut main dekat taman permainan kanak-kanak pun selalu. ada gelongsor buaian, kuda banyak lagi la.. memang best la.. yang pastinya 'outing' pergi kangar setiap minggu adala benda 'wajib' bagi kami nak melaburkan duit kami yang kerajaan bagi dekat 'TS' kangar. mall paling popular la dekat perlis. hahaha....


       gambar ni pula adalah salah satu kegilaan kami time kt matrik tu. suka memenuhkan memori phone orang dengan muka-muka yang perasan comel. hahaha.. memang best la.. bukan ni je.. yang lebih dahsyat pun ada la.. jangan terkejut kalau tiba-tiba ada saja picture yang pelik-pelik nanti kan.. memang rindu sangat pada mereka lepas habis matrik april 2010. lama sangat da kami tak dapat nak menghabiskan masa bersama lagi macam ni. masing-masing mula sibuk dengan u kan..


        erm...memang banyak kalau nak story pasal mereka ni. tapi da tak tahu nak cerita apa lagi. sebab banyak sangat kenangan yang tak dapat kita luahkan dengan kata-kata. hanya memori diingatan yang tak dapat dikatakan menjadi satu perkara dan saat indah apabila dikenangkan kembali.

 

      yang ni boleh kata "pakwe" kita la kan.. hahah... tak adalah.. yang ni yang paling best. semua best.. tapi kalau tak ada dia memang rindu sangat la.. dia la teman paling best yang memang sentiasa ada di sisi saat kita kesusahan. time senang memang tak payah kata la.. ada je dekat sebelah.. hahah..sayang sangat kat dia..


tengok ni kalau di suruh bergambar tak payah dipaksa.. memang nak je..

     banyak perkara yang sukar dilupakan samada manis mahupun kenangan pahit yang pernah kita lalui. yang pastinya setiap dari kita pernah mengalaminya. sekian saja coretan yang terlintas di fikiran.
                          wassalam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...