jom terjah

Wednesday 18 May 2011

jadual ku bakal penuh

salam..
kali ni nak cerita pula tentang jadual ku yang akan datang untuk cuti sem yang bakal bermula bulan 7 nanti telah penuh dengan pelbagai aktiviti..
   1st sekali paling penting kena p kursus + seminar di serdang kerana telah menerima tawaran yayasan bank rakyat.. ada lagi banyak offer yang lain... tapi telah ku yakini bahawa inilah yang terbaik buatku.. insyaAllah Allah akan permudahkan jalanku untuk apa yang akan aku lakukan. kursus yang akan berlaku selama seminggu ni bermula 18-23 julai akan datang.. jadi kena lah persiapkan diri untuk menempuh kursus ini dengan baik..
   2nd perkara yang paling ingin sangat aku lakukan adalah ambik lesen kereta + motor.. yaAllah lama da sangat aku nk ambil lesen itu namun bukan rezeki kerana mummy tak izinkan ku untuk melakukannya. kasihan kan.. mummy tau apa yang terbaik buatku... jadi aku xkisah pun.. hehe... hopely kali ini mummy akan izinkan..teringin sangat nk ambil setelah hampir 3tahun aku drive without lesen kan..
   3rd perkara yang ingin aku lakukan adalah nak jahit baju untuk baju raya ku.. baju xsiap jahit lagi.. gunting kain da, just jahit je nanti... tapi xsempat lagi pun.. da lama xsempat je.. cuti nanti kena setlekan jahit.. i should! heheh.. tahun ni xtau la apa tema kami adik beradik.. tunggu jela apa kakak kata nanti.. sbb hampir semua perkara untukku adalah apa yang telah mummy, or abah, or kak setuju.. flow duit pn kakak.. so best kan orang da arrange kn... heheh...

cukup la kali ni.. nanti sambung lagi ye...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...